Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, December 29

Long Hols'..hoyeh hoyeh!

Lama jugak tak meng-post entri terbaru. Skang aku tengah bercuti. Hm..time cuti macam lagi susah je nak dapat idea. Bukan apa, gambar aktiviti seharian banyak lagi tak upload dari camera phone. Al-maklumlah, malas itu masih melekat dalam jiwa. Kalau diikutkan ade je USB, tapi..hm..ade je tapi. Ye tak?

Ye kan aje.

Takpe lah, sekadar berkongsi serba sedikit aktiviti aku sebelum ini. Aku laratkan jugak jari-jemarian ini menaip.

...

1. Hari terakhir aku berada di office pada tahun ini. 24 dec lepas, aku makan tengahari dengan member se-office. Nak tau kat mana? Ha, menjamu selera dengan makanan peberet haku. Sushi @ Yukumi Sushi! Sed en mur (Sedap dan murah). Jangan risau. Ditanggung halal oke.

Aku rasa-rasa macam kenal je empunya kedai. Kita pernah jumpa? Tapi dimana ya??

...

2. Birthday adik laki aku yang ke 22 on 25 Dec. Takde hot party gila-gila wit the geng, cuma bersama femilitos sahaja. Menggumukkan diri ke Pizza Hut. Yey!

Makcik Hot: Sayang baby fat..
Pakcik Perasan Hebat: Dadih sehat..
Aku: Nak buat cemana. Genetik.

Haha^^

...

3. Hujung minggu diisi sepenuhnya dengan berkebun dan bercucuk tanam. Real life punya tau, bukan barn buddy punya. Hasil aktiviti tersebut, kesengalan pinggang dan kegelapan kulitku amat menyerlah dan terserlah sekali. Agak-agak sebesen losyen Nivea tu dapat tak mengembalikan kecerahan kulit?

Boleh kot. Kene usaha lebih. Apa kata, try mandi and minum sekali?

...

Aku tahu mungkin ade yang tak puas hati dengan adenye entri tapi takde gambar. Xpelah..karang aku edit la balik, tarok gambo manyak2. Sabo ye gengs.

Cau cin chaows!

2 komen:

Mr. Fazly said...

ayyokk!lamak lalu ka cuti?..hehehe..aku p0n akan bercuti new year tok klak..x saba!!biarpun 2 ari jak..huhuhu

NorGG Idris said...

nang lamak fazly. aku apply dari 28 sampe 31. tapi secara lahiriahnya aku bercuti dari 25 sampe 3 hb. see u next year!!! hahahhh

Post a Comment