Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, December 22

1234567. Sekian.

Tak dilupakan ucapan Happy Birthday untuk adek aku aka my sleeping partner, Ejort Midori Idris. Yang ke doploh on 21st Dec lepas. Udah tua dah ya. "Jangan nak berolah agik", kata Syafiq Qawiem. Wahai Syafiq cousin-ku, sikda nya berolah gik koh. Bujat ajak ada lah. Ekekeke~


Si specs-ky tu la birthday girl yang berkenaan. Kat tengah tuh, Syafiq. Yang sorang lagik tu adik bungsu haku.


Dan (ermm..), Mari Mencantas Cerita. Jom, Bebeh!

1. Minggu lepas aku sempat berjalan-jalan dengan kawan se-office. Ada orang belanja makan. (Cet! Laju je kan, kalau ada yang murah hati nak blanja). Thanks vevery muchie to Wahyu. Sorry le sy idak le dapat join meng-Avatar bersama kalian. Tetibe dapat imejensi kol dari bunda tersayang. Hoho^^



2. Imejensi ke panggilan itu? Hm. Bunda mengajak aku shopping make-up. HOYEH! Happy mode balik. And I got new shades of eyeshadow *luv luv*

3. Hujung minggu diserikan lagi dengan aktiviti kenduri kendara. Oleh sebab ayahanda mendapat invitasi kahwin di tempat lain, maknanya aku kene la meneman bunda ke majlis kahwin saudara di tempat yang lagi satu. Konklusinya;
suasana=meriah.
makan=daging kicap boleh tahan sedap.
bunyi-bunyian=memang tak boleh tahan bingit karoke tak hingat dunia.
keadaan tempat makan=tanah becak! oh, heels ku. dah tak nampak dah keputihannya. Sabor jo la.

4. Malam tadi akak aku balik dari KL. Ada tudung baru untuk di-try. I LIKE! And plus, I got new external hardisk! Jap, new ka? Actually, die gantik jek. Ok la tu. Baru jugak kan? Kan:)

5. Next week aku cuti seminggu, tapi tengah berpikir-pikir plan nak buat apa. Belajar cooking? Buat kek? Atau sekadar meng-weight-kan tubuh badan. Any cadangan bernas? Hoho^^

6. Aku plan next year aku nak sambung belajar. InsyAllah. Itu semua dalam perancangan. Yang menentukannya tentulah Maha Kuasa. Doa-doa kan ek.

7. Banyak preparation nak buat. Preparation apa? TET! Gagal dijelaskan disini. Sila tinggalkan pesanan sekiranya mahu mengetahui dengan lebih lanjut.

Sekian. End of cantasan cerita.

Chup Chup!! Ni ada 'amazing words yang aku nak share ngan korang.



Motif? (Hmm..)

0 komen:

Post a Comment