Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, December 19

Pengguna Maxis Postpaid (posped)

Entri kali ini special made for my best friend (best ke?? hehe). Yela, Ariff the birthday boy. Sudah semakin tua pakcik itu. Nak tengok ke gambar jejaka macho yang sudah meningkat usia itu? Oke2. Sila scroll ke bawah ye.



Ehhh!!! Silap2. Serupa tapi tak sama. Kat bawah ni baru gambar yg asli(ampun, ampun^^)



Ha, cumel x? Cumel lagi jam die tuh. Hehe.

Kami berkawan sejak tahun pertama semester 2 di UTM. Satu kumpulan ukur. Die ni memang juara datang lambat. So, pagi tu kalau ade kelas ukur aku secara tidak langsung melantik diri sendiri menyandang jawatan alarm clock.

Tapi...Itu semua kisah lama. Sekarang alhamdulillah, die dah keje. Offshore, geng! Ha Ha. Ni pun nasib nasib je tak sambut birthday kat pelantar. Kalau tak boleh jugak merasa kek yang dibuat chef atas pelantar tuh. Kan?

Kan.

Apa-apa pun, aku doakan semuga pakcik Ariff sehat senantiasa, keje jgn ponteng-ponteng, kumpul duit, kawen, dapat anak cumel-cumel. Pendek kata, semuga azam tahun baru nanti tercapai iye. InsyAllah! Jap, azam tahun ni dah tercapai ke belum? Haiyok:P

HAPPY 24th BIRTHDAY!

P/S: Pagi tadi aku bangun tidur, terus terpikir "Betul ke pengguna maxis postpaid kaya-kaya belaka?" Teringat pulak jawapan dari SMS semalam. "Free kol? Tidak ada bah.. Org maxis fikir semua yg pakai posped ni kaya raya". Ha ha!

0 komen:

Post a Comment