Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, December 8

Member baik Number 2

Pagi yang kelam kabut. Sedar-sedar je jam dah pukul 6 suku. Memang berdiri terus dari katil, capai towel, dan terus mandi. Dah tak ingat dah air sejuk yang menggigit sampai ke tulang sum sum. Huhu. Tapi seperti biasa, aku tetap on-time sampai office *bangga*

Semalam aku borak ngan member baik number 2. Makcik Fid yang menyambut ulangtahun ke 23.


Happy Birthday Fid. Semuga sehat senantiasa, semuga cepat2 dapat keje, semuga cepat2 kawen, semuge bahagie selalu. Amin.


Dah 4 tahun lebih aku kenal ngan makcik ni, teman dikala susah senang aku ketika kat UTM dulu. Praktikal kat KL aku sebilik ngan die. Makcik ni org nyer lucu, nak tahu keistimewaannya? Gelak tak berbunyik. Kalo dalam tepon tu korang kene, "Helo? Fid?" lepas korang buat lawak. Istimewa kan? Hmm.

Selain dari makcik Nad ngan makcik Fid, ada seorang lagi Member baik number 3, namanya makcik Tyah. Dorang ni la yang selalu menambahkan keceriaan hari-hari ku di UTM. Teman susah senang, teman gelak sakan, teman naik tangga tingkat empat, teman makan time lapar (dan last-last aku sorang je gumuk) dan teman ber'xoxo'.

Rindu kat korang jangan cakap la weh. Memang berkati-kati guni rindu ni ha aku simpan kat umah. For sure korang rindu kat aku jugak kan?

Kan.


Dari kanan Member baik number 3, Member baik number 1 dan Member baik number 2. Kat tangga pun sempat ber'posing' kan?

2 komen:

FiddyFidya said...

suddenly, i feel so sad watching those picture..
time really fly..
everything change..

NorGG Idris said...

syg. jangan sedeh2.

~Never be sad for what is over, just be glad that it was once yours.~

cheer up kay :)

Post a Comment