Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, November 21

"Potong kue nya~" Ulang 2kali

Kejap je dah malam. Hmm..xde ape yg impoten berlaku hari ni.
Cuma aku nak wish birthday to my BFF, Na niesza. , pretty!!

Tanggal 21 Nov 1986 budak ni lahir (budak ke?) Hehe. Ktorg sama-sama membesar. Mana tak nya, bersekolah dari sekolah rendah yang sama, sekolah menengah yang sama, dan kolej matrikulasi yang sama. Masing-masing berpisah time masuk U. Die kat UNIMAS, aku kat UTM. Alhamdulillah, skang ni die dah keje, aku pun dah keje.

Ni gambar ktorg lima sekawan.Gambar arkib dari dua tahun lepas.

Usia persahabatan ktorang dah belasan tahun tau. Suma cantik-mantik n kiut-miut, kan?? Haaa~~
Tapi sorry, semua TAKEN. Dah kene booking. (Jap. Aku? Xpe. Xpenting.. *ayat penyedap ati*)

Ni plak gambar birthday girl..ngan BF die. Hehe~


Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki. Cepat-cepat la kawen iye~

*ari ni talian celcom bermasalah, bisa menaikkan meter hangen aku aje.

0 komen:

Post a Comment