Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, November 28

Makan-makan

Selamat menyambut hari raya Aidiladha. Beberapa hari lepas aku dapat mesej dari member baik aku..

Member baik: Kami tak dapat bergerak lagi ke Arafah. Arafah banjir. Sekarang masih hujan.

Aku pun membalas..

Aku: Dugaan, sabar ye member baik. Kat sini pun hujan tp alhamdulillah dah reda sikit. Mangsa banjir pun dah pindah balik. Aku doakan kesejahteraan ko kat sane dan dipermudahkan segala ujian. InsyAllah.

Member baik: Amin..

Tidak lama lepas itu..

Aku: Muah2. Haha. Lupa. Cayang ko.

Hmm..rindu? Sudah semestinya. Jadi, benda untuk menghilangkan kerinduan ialah? Makan.

Dan makan dan makan lagi. Tapi diet? Tak apa, tolak tepi dulu. Esok sambung diet balik. Boleh?

Boleh je..

0 komen:

Post a Comment