Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, November 30

Bateri Jam

Hari Sabtu lepas seperti yang telah dikhabarkan aku berdating bersama BFF aku. Plan nak tengok New Moon, tapi The Spring dah macam bekas kacang yang penuh ngan kacang (ape punya perumpamaan ntah). Tapi serius jalan sesak, parking penuh, itu tak masuk kat dalam shopping complex lagi. Ntah-ntah manusia kat dalam tu berlaga hidung (nak mengekspresikan betapa ramainya orang). Lepas tu baru aku teringat, ada Hotfm Twisties Bingit.

Patutlah pun.

Plan pertama hancus, tukar plan lain pulak.

Karaoke!

Dah lama tak memekak. Yeke lama? Baru je bulan lepas. Tak apa lah, still jugak lama kalau dikira sekali dengan hari, jam, minit dan saat, kan?

Kan.

Kemudian, kami lepak-lepak, ber'xoxo' sambil melayan lagu romance dari cd lagu mak my BFF dan ber'mekdi' (MCD). Terasa macam nk stop je masa takat tu. Boleh ke?

Boleh kalau bateri jam dah habis.

0 komen:

Post a Comment