Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, November 18

Holiday oo Holiday!

Salam semua.

Dah agak lama aku tinggalkan blog ni. Bukan xde idea nk menulis, cuma kemalasan yang melanda. Dua hari lepas sibuk menguruskan calon temuduga kat tempat kerja aku tu. Kesian para graduasi sekarang. Yelah, dengan ekonomi yang masih tak menentu, kerajaan cuma mampu meng'offer'jawatan kontrak. Seperti aku sekarang. Bila la agak nya nak dapat kerja tetap. Rasanya dah banyak jugak kompeni kerajaan n swasta yang aku dah letak resume. Takde rezeki lagi kot..*sigh*

Sepanjang dua tiga bulan ni terlalu banyak perkara yang berlaku. Semua asam garam, pahit manisnya aku dah rasa. Dari hal ehwal kerja, personal dan family. Bukan niat untuk merungut, tp kadang-kadang masalah remeh pun boleh menyebabkan kepala aku ni berdenyut-denyut pikir. Lepas berdenyut, ditambah pulak dengan hangin aku ni. Adeyy..aku ni mmg patut join kelas anger management. Banyak jugak kenangan aku mengamuk kt restoran. Huh. Buruk tol perangai. Nasib korang laa..
Tapi ape-apepun, aku dah try kontrol. Dengan seadanya. Hehe. Kire oke la tu.

Orait la geng. See u in my next post. Nak start buat proposal event. Pening2:P

0 komen:

Post a Comment