Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, July 6

The Only Exception

Hm..otak keringg sekali lagi!!
Inilah akibat daripada kekeringan idea untuk menaip. Post lirik lagu ke, video dari youtube ke, mp3 dari 4shared ke. Hehehe.

Kalau depan lappy, nak start je menulis, pufff..idea terus hilang entah kemana. Puas aku gali balik idea tu, tapi tak jumpa.

Alasan semata kan? Heheh. Itulah penyakit yang aku hadapi sekarang. Stress out kah? Harap-harap tidak. Sebab aku sayangkan life aku. Aku sayang everything! Terpikir nape ada orang sanggup nak bunuh diri. Betul tak? Mungkin dah terlampau tertekan dan kurang pegangan agama. Okayy. Mengarut suda. Baik korang layan aje lah lagu ni.

Live the moment for the moment. Enjoy! :)

0 komen:

Post a Comment