Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, July 21

Bitter/Sweet Words of Love


Halo geng-geng sekalian,

Ini cerita orang tua. Semalam ulangtahun kelahiran aku yang ke 14. Eh silap, 24. Happy Birthday to Me! Hehe.


Aku dah mula dapat wish birthday sejak hari Isnin lagi. Kawan aku yang pertama kali wish ialah misznad. Advance giler. Tu sebab aku sayang kat ko nad. Bukan sekadar ko buat teh O seteko yang sedap malam-malam buta kita pillow talk. Hehehe.

Teringat zaman-zaman kat UTM dulu. Sambut birthday basah kuyup. Kuar makan ramai-ramai, dinner kat Oldtown minum white coffee. Rindu giler ngan korang. Memang lain macam lah birthday aku tahun ni. Lain sangat-sangat..hmm.

Anyway, malam tu, adik aku buat begedil special. Kene pulak dengan aku yang giler kentang. Syok tak terhingga! 

Tahun ni jugak dapat lovely cards and gift dari member2. Thanks to makcik-makcik hot diya and na_niesza.

Syukur Alhamdulillah, aku dikelilingi oleh families and friends yang menyayangi aku. Mudah-mudahan segala yang kita lakukan akan diberkati dan segala yang kita hajati akan dimakbulkan. Amin :)



"If someone you love hurts you and you cry a river, built a bridge and get over it."

4 komen:

Lalala said...

tua la sangat.. ceh.. syegeh..

NorGG Idris said...

hoit..
tau la kamu itu muda belia lagik.
eheh!

Mamok™ said...

Selamat hari jadi..
Moga dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki, rahmat, berkat dan nikmat dari-Nya..
Gembira selalu.. =)

NorGG Idris said...

timekaseh yg tak terhingga saudara Mamok :)
saya juga doakan saudara dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki..Senyum-senyum lah selalu. Yippie!~

Post a Comment