Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, June 21

Auto-switch mode


Mood: Penat

Mengadu? Oh. Sama sekali tidak. Cuma berkongsi perasaan. 

Salah ke? Tak salahkan? Hehe.

We all require certain relationships in our lives. Some, we wish we could avoid, while others it seems we can never get enough of.


Okayyy. Entri yang agak merapu sekali lagi. Huhu. Sorry. Emosi agak tidak keruan macam ikan haruan. *garu kepala*

Auto-switch mode akan diaktifkan!!!
Nak tahu macam mana?

Smile + pretended not to care = muka tension <---ini lah hasil auto-switch mode

Buruk kan? 
So, please, don't try this at home.
Huhuhu~

***

Jika kau merasa lelah dan tidak berdaya dari usaha yang seperti sia-sia, berdoalah semoga Allah s.w.t tahu betapa kuatnya usahamu... 

Jika kau fikir bahawa hidupmu sedang menunggu sesuatu dan waktu terasa berlalu begitu saja, berdoalah semoga Allah s.w.t sedang menunggu bersamamu...

Jika kau merasa bersendirian dan temanmu terlalu sibuk untuk menemani,berdoalah semoga Allah s.w.t selalu berada disampingmu...

Jika kau berfikir bahawa kau sudah mencuba segala macam cara dan tidak tahu hendak berbuat apa lagi, berdoalah semoga Allah s.w.t punya jawapannya...

Jika segala sesuatu menjadi tidak masuk akal dan merasa tertekan, berdoalah semoga Allah s.w.t dapat menenangkanmu...

Sesungguhnya Allah s.w.t maha mengetahui.



sharing is caring, and loving^^

0 komen:

Post a Comment