Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, April 9

Sulit dan Persendirian

Adehh..tak menyempat nak update mende alah neh. Busy betuik! Memang multi-task betul la aku. Kalo la ada award Pekerja paling Berkaliber, sudah tentu aku yang paling layak.

Kalau ada lah kan? Huhu.

Nak dijadikan citer, tradisi kat umah aku tuh, kalo ada surat datang kat umah, org pertama yang dapat surat tu akan beriya-iya nak bukak surat yang die dapat. Walaupun surat tu atas nama orang laen. Lebih-lebih lagi kalo ada tules "Sulit dan Persendirian", lagi la orang tu ter-over excited nak bukak. Bukan sekali dua benda ni berlaku, dah banyak kali. Tapi bagus gak, terasa macam ada PA lak kat umah.

Itu la famili yang aku leb sangat-sangat. Hehe.

Surat yang Ayah aku bukak adalah surat panggilan peperiksaan aku esok hari. Berdebar-debar siyot. Preparation? Hmph! Sampai dah leleh-leleh dah otak aku mengadap buku. Fening-fening lalat you know. Kesian lalat. Kasi nama menatang laen la. Fening-fening itek you know.

Kepada semua member-member yang dapat panggilan exam ni, All the best to all of you. And to me too. Aku amat memerlukan sokongan, dan bantuan dari hati ke hati dari korang sumer. (Ayat tak leh blah. haha)

Apa-apa pun, doa itu penting kan?


Sangat penting, sebenarnya T_T
So, jangan lupa doakan aku oke.

0 komen:

Post a Comment