Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, April 26

Bulan 11 ni anniversary kami yang ke-5 :(

Untuk pengetahuan semua, laptop aku rosak. Aaaa! Rasa hiba dan syahdu je bila mengenangkan kawan baek, sehati sejiwa aku yang dah nak masuk 5 tahun tu. Sedih T_T.

Last year, leher laptop patah. Tapi still bleh pakai lagi. 2 minggu lepas, makin nazak pulak. Patah dua-dua leher. Dah tu kalau nak guna kene sandar kat dinding. Tak ke haru je. Aku tanak la salahkan sape2 kat rumah tu, sebab masing2 guna. Tapi masing2 la kene pandai jaga. Huhu.

Malam tadi tengah online, tiba2 die padam. Aku dengan sabarnya, meng-on balik. Tak sampai setengah jam, die shut down lagi. So, aku decide masuk bilik dan paksa pejamkan mata. Tamau ingat dah kesengsaraan laptop tu. Huhu.


Hujung bulan ingat nak ganti baru. Tapi (hmph! ada je tapi) bajet dah larik jaoh..jaohh sangat2. Adehh..kempunan kejap.


"Batu belah batu betangkup, telanlah aku. Aku banyak isiiiii!~", berlari sambil mengesat air mata.



Takpe. Akan ku tanamkan hasrat untuk memilikimu jua. Walaupun bukan di bulan depan, mungkin di bulan2 yang lagi depan.

Dan untuk kamu jugak ye. Ohh..~Kamu sunggoh la memikat hati @_@

Semuanya disebabkan kamu! Dah ada nanti, jadi good boy oke.
Jangan nakal2 tau, nanti i babap :P
Notakaki untuk laptop ku sayang: Walaupun ada pengganti u nanti, u tetap ada dalam hati i. Thank you so much^^

0 komen:

Post a Comment