Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, April 18

Kerja aku yang best

Hmm..punya la banyak masa satu hari aku spent kat umah, time tengah- tengah malam jugak aku update blog ni. Agak aneh, kan? Aku pun dah tak paham. Tapi tak apalah, just proceed.

Pertama sekali nak bagitahu aku baru je balik traveling. Ada keje sikit kat Mukah.
Hah?
Apa dia?
Kat mana tu?
Kat bumi Mesia jugak.
Takkan aku nak buat event kat Jordon kot. Hehe.

Orang kat sekolah tempat aku buat event tu mmg sporting abes. Leb (love) sesangat kat korang semua. Kalau ada bajet lebih (sambil menghayun-hayunkan bulu mata kuda) boleh lah diteruskan lagi program sedemikian. Kalau ada bajet....Bak kata orang mana entah, No Women No Cry, No Money No Talk.
Yeke? Iyelah kot. Kalau No Guys pulak, jadi No apa pulak ye?

Ni aku nak tempek sikit gambar yang aku snap time event tu. Tak adalah banyak sangat sampai nak buat album kahwin. Boleh jugak nak buat sebenornye, tapi gambor nye maseh dalam laptop kome iye. Memang ghitu le ghupenye..ekekeke..
Dulu kala room mate aku orang perak.
Ipoh mali.
Agak lama jugak dah tak calling calling.
Masing-masing sibuk.
Tak pe. Aku amat memahami.

 Cepat carik mana aku? Kalau dapat aku bagi flying kiss :P

Pengalaman. Itu yang penting. Disamping menikmati juadah sedap dari Mukah. Seperti umai. My feberet itu, you know. Baru seminggu menetap kat situ, sampai umah je tengok-tengok badan dah semakin kembang. Kalau sebulan, mahunya tak muat dah pintu rumah tu dengan saiz badan aku. Adeh...

Cukup asanya beberapa perenggan utk sesi tengah malam ni. Kang kalau aku rajin, aku edit post nih dengan gambar-gambar terbaru lak ye. Mlm ni wifi lembap le pulak. Kasi hangen jek! huh!

Hari isnin baru leh edit. Sebab time tu baru jumpa officemate yang simpan semua gambar tuh. Hehe.
Jom turu! ~.~

0 komen:

Post a Comment