Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, February 25

Serius

1. Hari ni dah 25 Februari 2010. Taktau nape aku asyik teringat 25 Disember jerk. Serius. Sampai tulis tarikh pun tertulis '25/12'. Dan serius. Aku tak tahu kenapa.

2. Proses pengumpulan laporan. Wa mau cakap, maaaaannyyyaaaakkkk lipot~~~ oke. Melampau(s).

3. Tadi makan tengahari kat Bombay Masala(h). Hehe. Aku makan nasik campur jerk. Yang lain order nasik beriyani ayam madu. Hamik kau 7 hinggit. Ayam keras. Nasib bek papadom die sedap. Aku tak makan pun. Tapi aku tahu papadom sedap. Ala-ala citer PAPA-Dom gitu. ^^

4. Dah petang sikit, kepala aku mula nyut-nyut. Hmm..bukan sikit punya nyut-nyut. Maaaaaannnyyyaaaakkkk punya nyut-nyut~ Berharap dapat balek rumah dengan cepat dan menggulingkan diri bersama bantal peluk kesayangan di atas katil.

5. Merancang untuk keluar bersama member baik yg sudah lama merantau. Mau makan bersama maybe, berlepak bersama pun maybe.

6. Juga merancang untuk balik ke kampung. Hari Ahad hari baik untuk family aku. Tidak sabar? Oh, sudah semestinya tidak sabar. Sangat-sangat tidak sabar, oke.

7. Opss. Jam 5 sudah? Mari mengemas dan balik! Esok cuti kan? Salam Maulidur Rasul untuk semua geng(s)!

Lebyu all!

0 komen:

Post a Comment