Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, February 17

Kerana Hujan

Sila ambil perhatian, tajuk di atas bukanlah bermaksud untuk mempromosi kumpulan Hujan. Sekian.

Sesungguhnya ketika entri ini ditaip, pemandangan di luar tingkat 5 bangunan pejabatku gelap dan basah. Nampak sayu je, sesayu kelopak mata aku.

Mengantok? Malam tadi lepas melayan Supernatural III, tutup TV, tutup lampu, kunci alarm, tarik selimut, terus pengsan *kroh krohh*. Takde lah lewat sangat pun. 12 lebeh sikit je.

Mimpi? Ada kot. Tapi aku jarang ingat atau teringat atau mengingati mimpi-mimpi aku.

Kenapa? Sebab aku punya suka la. Heheh. Garang tak? Garang kan? Bukan apa, mimpi hanya mainan tidur kan? Jadi biarlah ianya menjadi sekadar mimpi.

Mimpi yang tak sudah.

Tak sudah-sudah bermimpi.

Bermimpi yang tak sudah-sudah.

Sudah lah...



Nota kaki I: Bengang ke bangang ek dialog yang aku tepek tuh? Just for fun, oke.

Nota kaki II: Digi Postpaid, Maxis Postpaid atau Celcom Postpaid? Aku kebuntuan.

Nota kaki III: Ops. Tidak dilupakan. Klik sini. Toche~Toche~

0 komen:

Post a Comment