Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, February 22

Pingu

Tajuk Utama : Pingu Dikesan



Aku jumpa gambar nieh kat album kawan aku. Kawan ke? Kenalan saje kot. Aku suka tgk gambar-gambar yang die shoot. Amat menawan dan tertarik, oke.

Berbalik kepada gambar neih, aku tanak repost balik kat FB. Kang ada yg cakap aku ciplak. (Repost kt sini pun mcm lebeh kurang ciplak gak kan? Alamak) Takpe lah, niat aku repost neih baek. Untuk tatapan kengkawan yang sedang berduka lara, numb dan sebagai macam sakit tuh. *ampun kepada sesapa yang berkenaan, sesunggohnye saya amat bersalah, tapi baek hati* (Apakah??).

Cumel kan? Macam hanger dah anak die pakai sweater tuh. Huhu. At the positive side, die tanak anaknya berpanas. Siap kasi pakai spek lagi kan? Tangan lak berjuntai. Hehehehe:D

1st time aku tengok gambar neih, aku gelak sampai meleleh air mata. Tapi kene kontrol gak ler..hehehe.

Korang lak apa macam? Any comment? :)

0 komen:

Post a Comment