Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, December 27

Terakhir dan Terbaik

Ohh..hari Isnin yang terakhir tahun 2010

Sedih? Tak jugak. 
Suka? Pun tak jugak. 
*Ala, ngengade je ko Gg..huhu*

Amacam pencapaian tahun 2010 korang? 
Ada tercapai? 
Ada yang ngam-ngam tak tercapai? Hehe. 

Tak ape. There'll be more oppurtunity for us all.

As for me..tahun 2010 ni adalah tahun pencarian kerja yang mantap dan best. Yang mana aku pasti, pencarian tu takkan berakhir. Tahun ni aje, aku dah beberapa kali pergi interview..mungkin takde rezeki lagi kut.

Tapi takpa, jadikan semua tu sebagai experience untuk next interview!
Untuk aku lebih prepare in future. 

Jadi, sedih ke aku? 
TAK! Terlebih excited untuk menghadapi tahun baru!
Yeehaa! Hahaha

HAPPY NEW YEAR, ALL!

Semoga tahun 2011 memberikan lebih makna dalam kehidupan kita.
Dan semoga azam tahun baru 2011 tercapai..juga azam tahun yang lepas2. Mana2 azam yang tak-tercapai-akalmu tu bolehlah diusahakan lebih sikit.. kann? :)


P/S: Apa azam akhir tahun 2010? Wahai Flu, go away Flu..huhuhu



sharing is caring, and loving^^

0 komen:

Post a Comment