Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, December 26

Semua kerana KAMU

HYE!!

Flu datang lagi. Haiya. Ramai kawan yang cakap, demam sakit ni adalah satu cara Allah nak hapuskan dosa2 kecil. Hm..Aku redha :)

Ada banyak reason jugak nape tak sihat neh.
1. Kurang minum air masak. Nescafe aje memanjang,
2. Cuaca tak menentu. Kejap ujan. Kejap panas.
3. Last sekali kene demam haritu bulan 7..rindu nk jenguk doktor tua tu kot. Hehe.
4. Berjangkit.

Tapi sakit aku kali ni, aku taknak ikutkan hati. Kene kuatkan semangat dan cergas serta cerdas!

Bukan apa, kalau dok baring tido je..memangla rasa sakit tu tak kebah.
Ye tak? 

Jadi, kene bangun jugak, jalan2, tolong mak kt dapur, basuh pinggan, lipat kain, driving, online (erk! hehe). 

Tapi still tak elok2 gak flu ni. Sore throat la pulak. Tekak dah rasa bertonsil balik. 
Eh? Boleh diet!! Yay! Hehehe..

Dalam aku demam, sakit2 ni lah aku mudah sangat terkecik ati, termerajuk, terberperasaan terlebey sikit..ish.

Kat sapa? Kawan.
Kawan mana? Kawan lah. Dush! $%^&*(

Mungkin sebab layanan perasaan aku je kot. Orang demam lah katakan. 
Yep. Layan perasaan sampai mata swollen teruk dari malam sampai ke pagi. Tambah2 lagi flu ni kan..memang tak lena tido. Kejap2 terjaga. Dahtu..bangun pagi..transformed jadi panda.



Mata panda sexyyy youu..hehehe



Ni ha ada something nak korang dengar..
Love the way you lie part two. Ade plak kan? 
Hihihi..Ape2 pun. Dengar aje. Tak yah bayo. :P





BYE!!


sharing is caring, and loving^^

0 komen:

Post a Comment