Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, December 27

New Look ^_^




HALOHA!!


Ada perasan something tak? Hehehe..
I got New Template for cantik.manis.lady!!!
Yehuuuu!!!

Haha..Excited bukan main nak sambut tahun baru. 
Sepagi2 ni dok godek-godek free template untuk new look.
Tadaaaa!! 

Cantik takk?? Cantik takkkk??? 
Ala. Korang dengki lah tu.
Penat tau dok carik template yang sesuai.
Tapi jumpa jugak akhirnya. Puas hati. Eheh!

Kadang2 ade gak rasa template lama lagi okay. Kann?
Hmm..but 'sokay. Maybe sebab dah terbiasa..

Macam dalam hidup kite jugak la. Dah terbiasa dengan sesuatu benda. Bila dah takda, baru rasa kehilangan. Tapi lama2 perasaan kehilangan tu akan hilang..dan terbiasa dengan kehidupan yang sedia ada.

Apa aku merepek merapu neh? Haha. Sorry ye kengkawan.

Kene 'biasakan' diri. Hehehe.. 


BYE!!


P/S: Kawan2 saya semua rajin2 belaka kan? Jadi, rajin2 kan lah klik kt Duit Tabung Saya tuuu..Timekaseyy :)

Tak tahu yg mana satu??
<---- carik column yang kt sebelah kiri ni haaa. hehe


Love,

2 komen:

Layar Tyah said...

kiutla g..;)..
ilokeee..

NorGG Idris said...

Gg memang kiiutt la tyah..kuikui..
Thanks yang ^_^

Post a Comment