Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, October 9

Selamat malam, semua

11.30pm. Sabtu.

Actually masa ni tengah bersemangat..bersungguh2..berkobar2 mahu menyiapkan yang tertangguh. 

Tapi...
.
.
.
.
.
.
End up dengan menulis blog pulaaaakkkkkk!!

Apa nak jadik la ni. Adui. Pemalas betol! Perangai tak berubah dari dulu. Kalau lah ada ubat rajin jual kt farmasi tu, biar beribu ringgit..aku sanggup beli. Amboi, minah. Ada ke ribuan tinggit tersebut? Kang last minit tuka fikiran, angkat handbag Coach satu. Jgn nak berangan oke!

Disebabkan takde ubat perajin yang dijual..atau lebih tepat lagi, takde duit yang cukup untuk ubat perajin yang beribu..itu sebabnya aku kene gagahkan jua diri ini. Untuk at least..buat2 rajin. Nak tau kaedah buat2 rajin?

Step 1, Jenguk kt dapur..Step 2, minum kopi sikit..Step 3, borak2 ngan mak..Step 4, masuk bilik..Step 5, on laptop..Step 6, mula menaip. 




Dan berfacebook. 
Juga berblog.




Apa kes?

Tido lagi best. Nanite semua. 


-mengharapkan segala kerja yang tertangguh itu siap dalam mimpi-




2 komen:

Miss Pija said...

ayoyo...tamo mlas2...cpt rjin2kn dri anda..

pstt....kje leh siap thru mimpi je ke?:p

NorGG Idris said...

malas ini suda sebati..hukhuk! last minit lagi, lagi dan lagi..*sigh*

Post a Comment