Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, October 28

BB Award




Oh!
Wow!
Dapat award lah pulak..kann??

Beautiful ke? 
Walhal dah lama tak meng-update entry, dah lama jugak tak menukar layout blog. Kalau tak silap, dari awal tahun lagi kot kaler hijau aje. Evergreen la kunon. 

Suram je nampak. 
Kesian betol.

Tapi takpe, orang dah bagi. 
I terima aje dengan rela hati dan tanpa segan silu. 
Hehe.

Thanks to Fizah! Blog die kaler PINK. Cantikkk..

Nanti I nak buat colour pink jugak la. 

Sekarang..tibalah waktunya..spread the award!!

3. KI
5. Tyah

cukup la setakat ni dulu ye..lagi 10 orang akan di-spread kan kemudian. Tak cukup masa ni. dah pukul 5. nak balik...hehe.




P/S: Nak tuka layout colour hitam? Tambah dengan colour merah sikit2. Nampak lagi ganazz kan? *grrrr* 

:)




sharing is caring, and loving^^

0 komen:

Post a Comment