Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, April 13

Thingking of you

Ari nih mcm xde idea je nk tulis ape..Tgk la ptg nanti, kot2 ade point nk share..sementara tu.. Ni ade lagu yg bru2 ni adik sy promote..Nice song, love the music and the lyric too..Enjoy:)







P/s:
The opening, she said..

"Comparisons are easily done
Once you've had a taste of perfection
Like an apple hanging from a tree
I picked the ripest one, I still got the seed"

I said..

Indeed, comparison is not easy la..and that's for sure.

And then, she said...

"How do I get better once I've had the best?"

I said..

Apa2 pun, the choice is yours to make.. Nak happy ke xnak. Well, I'm still happy with family and friends. They are my loved ones..the most actually..

No more tears, Cheer up and Live a happy life!

3 komen:

hacked by w3d0z-hacker said...

thinking of who ni?...mr sunshine ke? :P hahaha

rOseLilY said...

g..he3 thanx 4 d comment...
ni ble nk post resepi laksa sarawak nie...
farh tgu nih...
nk blk msak kt uma he3

NorGG Idris said...

@ms dunkin: heehee..xde kaitan ngn sesapa pun lagu tu actualy. ade tgk vid clips die x? laki yg berlakon kyle xy tu ada lam vid die..cumel*wink wink*

@roselily: sorry la lama cket nk bg resipi tu..maklum la, nk kene menyeberang laut cina selatan dulu..hehe..sabo yek:)

Post a Comment