Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, April 11

Life is wonderful


As'salam semua,

Ketegangan semakin terasa kepada bakal2 ijazah. Bagi sy sendiri, final sem ni la trasa sgt kesibukan nya. Pg td, alhamdulillah dah setel test UD, tgl lg assignment, pastu presentation PSM, presentation assignment, final exam. Kalo ade sape2 trasa berlebih masa 24 jam tu, tlg pinjam kan saya barang sejam dua..hu hu. Itu dari segi tekanan, but let us see it at the other side plak. Biar la keja melambak sebanyak mana pun, biar la masa asyik xckup, biar la org asyik ckp kte mkn tdo, mkn tdo..Yg penting, hidup mesti enjoy! Life is WONDERFUL! Agree x? Its our own life yg kte kemudi, bukan idup org lain. Tension2 pun kte sendiri kan yg tanggung. So, lit up ye kengkawan..jgn mudah down. Kalo tertekan, sebarang kerja pun xjadi, masalah kecik pun jadi mcm masalah dunia. Breath in, then breath out. Rilex, ok? And one last thing, don't forget to smile:) Its the music of the soul~

P/s: Doakan kejayaan kawan2 kte yg nk pg interview esok. Moga dorg selamat pergi dan selamat juga pulang:) Amin~

5 komen:

yume said...

wow makcik, ada jwak nya d ketapi ya koh

ktk nak begayut depan skali ya nak??
hahah

NorGG Idris said...
This comment has been removed by the author.
NorGG Idris said...

ahaha..aih..kmk lah drebar ketapi ya..kenak? mok nait juak? ktk dok seblah nemiak soar kunin ya..ok sik?
1st clas bah:P

yume said...

aie hahah boleh jwak^^
raon cgek india^^

NorGG Idris said...

ketapi tok jual tket pegi jak..sik balit2..maok ktk? ahaha~

Post a Comment