Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, January 24

Pagi Isnin sekali lagi!

Salam!

Apa kabar ini hari? Ada baek?

Hujung minggu aku dipenuhi dengan aktiviti yang padat. Nasib baik kelas hari Ahad tu half day je. Balik umah, terus membuta. Sedar2 jam dah pukul 6 petang. Memang claim tido betol lah. Hehe.

Tapi bila malam, payah nak tido.
Padan muka sendirik!

Pagi ni kena semangat ye kawan2. Tak boleh malas2.

Kepada sesapa yang bekerja, selamat bekerja.
Kepada yang ada kelas jap lagi, no ponteng2 ye.
Kepada sesapa yang bercuti, saya amatlah jeles. Harap maklum.

Bila nak holiday lagik??
Nak pi Langkawi!

Bila? Tak tahuuu..

Assignment tak siap lagi, kerja maha banyak belum settle, batuk2 pun dah start ni ha. 
Haish!

Next entry aku post pasal aktiviti hujung minggu. Grenti korang boring giler. Hehehe.


Love,




P/S: Betul ke kalau kita rindu kat seseorang, tak jumpa pada masa yang lama. Dah jumpa. Berpisah balik. Kita akan jadi semakin rindu? Ye ke?

2 komen:

Aniz said...

"P/S: Betul ke kalau kita rindu kat seseorang, tak jumpa pada masa yang lama. Dah jumpa. Berpisah balik. Kita akan jadi semakin rindu? Ye ke?"

sangat betul..skrg tengah merasa..(T_____T)
bydaway i followww....huhu

NorGG Idris said...

ada geng! yay! huhu..saya pun tengah merana.

terima kasih kerana follow saya! *teruja!*
jenguk2 la selalu ya :)

Post a Comment