Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, November 5

The Day After Tomorrow



Kasi gempak sikit title tu. Hehe.

Gempak ke?:P

Saje aje bagi introduction cenggitu.. 

Ingat tak post INI? Alahai, tak ingat ke? Cemana u all leh termiss lak neh. *erk! bajet ramai je yg jenguk blog die*. 

Anyway, penerima award tersebut kena meng-introduce 15 blogger lain untuk mendapatkan award tu. Hari tu I sempat list out 5 je. Penerima seterusnya ialah..jengjengjeng!



Ha, lagi satu! Untuk penerima award, haruslah menyenaraikan tujuh keajaiban diri sendiri. Atau dalam bahasa omputeh nye, 7 wonders about myself. Wah! Dah mcm Wonder Women!

Wonder No 1: I eat a lot...and yes. I mean..A LOT.

Wonder No. 2: Minat horror moviestp kdg2 bencik jugak. Buat orang terpeluk terkejut tak tentu pasal.

Wonder No. 3: My mood swing kiri kanan bawah atas.

Wonder No. 4: I love cats. Sgt2! Pernah mempunyai bilangan kucing mencecah 10 ekor dlm satu2 masa.

Wonder No. 5: I can't live without my handphones. Rasa macam buta dan bisu kalau tak bawak handphones.

Wonder No. 6: Bernyanyi ketika berada dalam kereta adalah satu kewajipan.

Wonder No. 7: Saya kurang rajin :P


Okay, siap! 



P/S: Cantik tak wajah baru blog I neh? Untuk theme kali ke3 ni, I pilih decoration dalam taman. Ahaks! So the gewdiks. Tapi takpelah. I suke.


sharing is caring, and loving^^

0 komen:

Post a Comment