Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, March 23

You take my breath away


The tonsils are areas of lymphoid tissue on either side of the throat. An infection of the tonsils is called tonsillitis. Most commonly, the term "tonsils" refers to the palatine tonsils that can be seen in the back of the throat.

Menatang ni le yang menyebabkan aku tak lalu makan, tido tak lena. Nasib baik die tak ganggu sangat suara aku yang serba lunak neh. Lalala~

Marah? Tak. Aku tak marah.

Cuma geram sikit aje. Dah 2 hari aku mengidap benda alah neh. Melekat kt area tekak. Nak makan punya lah susah. Bubur je die kasi pass. Kalo nasik kene kunyah extra lagi 44 kali lepas 44 kali kunyahan pertama. Penat rongga mulut aku. 

"Kene minum banyak air, budak degil", kata itu orang.
"Baikkkkkk", jawab budak degil.

Aku minum banyak air milo. Sebab kenyang, sedap dan "Jadi sihat dan Kuat!". Yelah, itu orang tak mention pun minum banyak air apa. Air milo pun air jugak. Sedap pun sedap. Hehe..

Sorry the very much ye, itu orang.
Saya memang degil. 
Harap maklum dan terima kasihan.

Nota kaki: Nasib baik tak demam. Tu lah, minggu lepas nak sangat sakit. Ni Allah dah kasi betul-betul sakit. Padan ngan muka aku.

4 komen:

Ini orang said...

"Itu orang"? Amboi. Milo oo? No good lah ini budak degil.

NorGG Idris said...

Ops!
Haha.
No komen dari sini.
Tut Tut Tuuuuttt...

Miss Pija said...

uwaa....dh trkena jangkitan kt sini...peritnyerr...

NorGG Idris said...

aik. fiza kene tonsil gak ke? huhu

Post a Comment