Ini Saya

My photo
Saya yang bulat dan comel. Saya suka makan. Saya sayang kucing saya :)
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, March 9

Khamis Malam Jumaat



Yesss..
Aku dah plan Khamis malam Jumaat nanti nak rehat puas2!

Kenapa perlukan rehat? 

****

Sebab baru balik dari fieldwork.

Sebab malam tadi still berparty tak hengat dunia.

Sebab banyak baju tak basuh lagi. T_T

Sebab lepas basuh baju, kosongkan beg dan letak beg atas almari. Supaya jari kaki selamat tak tersepak beg. hmm

Sebab kena sedapkan mata memandang. Barang2 aku je dah penuhkan separuh ruang tamu. Malu kalau ada lelaki bujang betandang ke rumah. Thehehehe~

Sebab tanak ayah mummy bising anak dara dorang tak reti nak mengemas walaupun TETTT!

****

Oke. Sekian luahan perasaan dan tasklist untuk malam ini.
Terima kasihan.

Yang berselerak ni bukan bilik I, oke.

sharing is caring, and loving^^

4 komen:

Aniz said...

okey okey..selamat membuat housework dengan senyuman..SENYUMAN tau..hehehe

NorGG Idris said...

masuk baju2 terpakai dalam bakul je. esok baru basuh. pemalas nak mampos kan? haha

calon pegawai antidadah said...

selamat mengemas :D

labuci said...

eh 17 haribulan ni interview s41 tu kan?


http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=281082

Post a Comment